onsdag den 10. december 2008

MIN FØRSTE DECEMBER

Så er det blevet december og hold da op tiden går stærkt.

Jeg er blevet stor og stærk. Vejer nu 20 kg helt som jeg skal. Jeg er blevet god til at høre - når jeg vil...

Jeg går stadig til hvalpemotivation men der er kun 1 gang tilbage. Så må vi se hvad vi så kan finde på. Jeg ved at Helle og Peter har snakket om at jeg skal gå til noget apportering så det glæder jeg mig til at starte på til marts. I mellemtiden skal vi stadig træne.

Ellers så er jeg en typisk hvalp iflg alle dem vi snakker med. Hvad det så end betyder.

På lørdag skal vi til svømning. Jeg er bare så god til det. Sidste gang svømmede jeg sammen med Thor. Nøj han var dygtig - gid jeg kunne blive lige så god...

Hmm er der kommet nye billeder?? selvfølgelig er der det. Jeg vil skubbe til Helle og Peter så I kan se mig og se hvor stor jeg er blevet.

Ingen kommentarer: