mandag den 13. oktober 2008

HUNDESVØMNING 12/10-2008



Så har jeg været til svømning for 1. gang. Det var egentlig slet ikke skræmmende. Nogle mener at det er noget mærkeligt noget at gøre. Det var også lidt uhyggeligt, men legetøjet var rigtig godt, så jeg legede rigtig meget. Vi startede med at gå på en græsplæne og så kom jeg uden snor... nøj det var lidt mærkeligt men sjovt. Men jeg holdte mig pænt i nærheden for det hele var jo lidt nyt.
Men jeg fik rigtig meget ros og det var også lidt spændende med det der legetøj.

Se selv:

Efter et stykke tid blev det altså lidt mere spændende. Der ved hånden på billedet så tingene meget mere spændende ud... så jeg kiggede ned og ned... men mine bagben ville ikke blive på det sorte... så jeg faldt i vandet!! Heldigvis havde jeg redningsvest på så jeg flød bare ovenpå. Men jeg kunne da sagtens svømme så jeg svømmede over og tog rampen op. Men nøj hvor var jeg våd! Men sjovt det var det. Så jeg skulle da straks lege igen.

Jeg blev dog båret op i vandet til sidst og så svømmede jeg hen til Helle, men hun flyttede sig så jeg svømmede den anden vej igen.


Vil I se mig med redningsvest?

Er jeg ikke også lækker??
Jeg sov rigtig godt den dag... men så skulle der også være gang i den om natten...

Ingen kommentarer: