søndag den 19. oktober 2008

LIDT BALLADE

I fredags var jeg ude at svømme. Det er bare så sjovt!! jeg nyder virkelig at fjolle rundt og jeg bliver rigtig træt bagefter og det siger Peter og Helle er godt.

(billede kommer)

Nu er jeg 11 uger og jeg laver bare rigtig meget ballade. Jeg nyder stadig at komme ud, dog er mørke altså ikke lige så spændende så det vil jeg helst være fri for.

Jeg får hele tiden at vide at jeg er en rod... bare fordi jeg bider lidt. Jeg forsøger lidt at finde min plads i hjemmet, og det går også nogenlunde. Det er svært at være den mindste.

Idag var det meningen at jeg skulle møde nogle andre hvalpe, men jeg kom ikke afsted. Til gengæld kom Helle afsted og hun lærte en masse. Tror måske det er meningen at jeg også skal lære det men nu må vi se. Jeg skal bl.a. lære at gå pænt (som om jeg ikke allerede gør det), acceptere at jeg ikke må tage hvad der falder ned (det gøres ved at tage en godbid og lade den være), sitte og dække og komme når der bliver kaldt. Men glæder mig til næste søndag hvor jeg forhåbentlig skal afsted.

I aften blev jeg vasket for 1. gang. Det var nu ikke noget problem for kan jo godt lide vand.
Men det var altså stadig lidt skræmmende, men synes selv jeg klarede det godt.
I kan jo selv se hvor dygtig jeg er:

(billede kommer)

Ingen kommentarer: