søndag den 26. oktober 2008

TRÆNING

Så har jeg være til træning for 1. gang. Nøj det har været hårdt, men det var også rigtig sjovt. Der var en masse andre hunde som jeg gerne ville lege med, men det fik jeg først lov til til sidst. Vi trænede/legede at sitte, dække, følge efter og gå pænt. Det var rigtig sjovt.
Desværre regnede det rigtig meget så vi blev rigtig øvøv våde, men hey det var sjovt:-)
Til sidst blev vi alle sluppet og fik lov til at lege vildt.

Ellers har jeg sovet hele dagen. Det har været rigtig hårdt, men jeg har nydt det.

Vi har ligget og puttet og bare nydt stilheden.

For at fortælle hvad jeg ellers har lavet i løbet af ugen, kan jeg fortælle at jeg nu er blevet chippet og vaccineret. Jeg vejede 11 kg i tirsdags og fik meget ros for det. Jeg mærkede slet ikke nålene jeg blev stukket med for der lå mad på bordet som jeg måtte spise.

Lørdag var jeg så til svømning igen. Jeg svømmede helt af mig selv og så legede vi lidt bagefter. Men jeg var altså bare rigtig træt.

Onsdag var jeg i København inde på Helles arbejde. Nøj der var mange mennesker som gerne ville hilse på mig. Jeg fik også leget en del. Det var rigtig sjovt.

Turene i skoven nyder jeg også. Der er masser af andre hunde jeg kan hilse på og jeg hilser pænt på dem hver gang.

Jeg nyder også at lede efter maden enten ude i haven eller i noget af det legetøj jeg har fået. Der er bl.a. en flaske med en snor i, en bold og et tæppe. Det er rigtig sjovt det hele.

Ingen kommentarer: